Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Payroll Specialist - Officer


Functie

Bij Reynaers Aluminium kom je terecht bij dé specialist in het ontwikkelen en in de markt zetten van geavanceerde en duurzame aluminiumoplossingen voor architectuur toepassingen. Partners over heel de wereld verwerken al meer dan 50 jaar de oplossingen van het Belgische familiebedrijf tot mooie ramen, deuren en gevelsystemen. Met 2750 werknemers in meer dan 40 verschillende landen en een jaaromzet van meer dan 700 miljoen euro (2023) ben je tegelijk zeker van een internationale omgeving met een hoog ambitieniveau.

Jouw werkplek in België is de Reynaers Campus in Duffel, het hoofdkantoor van Reynaers. De Campus huisvest niet alleen kantoren, je vindt er onder andere ook een Technology Centre, Training Centre, 62 000 m² magazijnen en een virtual reality ontmoetingsruimte voor partners.

Together for Better is ons motto. We gaan met onze diensten heel ver in de ondersteuning van klanten, architecten en investeerders. Met onze open en proactieve samenwerkingen kunnen we de hoogste standaarden realiseren en samen de beste resultaten behalen in elk project, groot of klein. Jouw takenpakket: Dankzij jou en het team kunnen alle collega’s vertrouwen op een correcte en tijdige salarisverwerking en personeelsadministratie.

• Je staat samen met je collega’s in voor zowel de maandelijkse voorbereidingen en afsluit van de volledige payroll, als voor de jaarlijkse payroll- activiteiten zoals eindejaarspremies, vakantiegeld, ecocheques en bonussen. Je doet dit op een efficiënte en professionele manier in samenwerking met ons sociaal secretariaat (SD Worx) voor onze meer dan 600 werknemers, zowel blue en white collar.

• Je volgt dagelijks het tijdsregistratiesysteem op (input afwezigheden, opvolgen anomalieën, …) alsook de administratieve verwerking van personeelswijzigingen.

• Maandelijks genereer en analyseer je diverse rapporteringen (headcount, bradford, arbeidsongevallen, mobiliteit, …)

• De administratieve flow met betrekking tot instroom en uitstroom neem je ook voor je rekening.

• Je bent het aanspreekpunt voor onze interne klanten in zaken die betrekking hebben op de sociale wetgeving, bv vanuit de paritaire comité’s. Je zorgt ervoor dat je kennis op dat vlak steeds up to date is.

• Ten slotte help je mee bij de voorbereiding, opvolging en implementatie van bepaalde HR projecten.

Jouw profiel

Je hebt een Bachelor diploma (bij voorkeur in Human Resources) en kennis van de Belgische sociale wetgeving.

• Je hebt ervaring met HR-beheersystemen (eBlox, Protime, …) en kan goed overweg met Excel.

• Je hebt enkele jaren ervaring binnen payroll.

• Je hebt een hands-on en can-do mentaliteit.

• Door jouw sterke planning, pro-activiteit en strakke opvolging, worden alle deadlines probleemloos gehaald.

• Jouw teamspirit gaat gepaard met een vlotte communicatie en een grote dosis flexibiliteit.

• Je spreekt voldoende Engels, zodat je de collega’s correct kan informeren.

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Jouw nieuwe werkomgeving: Je komt terecht in een enthousiast HR-team, waar toffe sfeer gegarandeerd is (toch na de ochtendkoffie).

Wij garanderen:

• Een aangename en dynamische werksfeer met elke dag een nieuwe uitdaging.

• Collegialiteit, waar ieders expertise volop benut wordt.

• De mogelijkheid om je stempel te drukken op de toekomst, bij een maatschappelijk verantwoord en internationaal bedrijf, dat de kaart trekt van innovatie en digitale technologie.

• De kans om jezelf te ontplooien en om professionele opleidingen te volgen.

• Een competitief loon en tal van extralegale voordelen: maaltijdcheques en ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.

• Flexibele werkuren: Start en stop met werken wanneer het jou uitkomt: alleen tussen 10 en 15 uur kunnen we je echt niet missen.

• Een groen mobiliteitsplan: Bol elke dag naar het werk op je gratis fiets, fietsvergoeding inbegrepen. Meer dan 12 km onderweg? Je bent er in een wip dankzij je elektrische fiets.

• Een gezonde en smakelijke lunch in ons bedrijfsrestaurant.

Solliciteren

Michaël Schelfhout - van ´t Veer
+3215308762
michael.schelfhout@reynaers.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht